mandag den 16. april 2012

Så er vi igang igen :)

Så er Victor blevet frisk igen. Han er kommet sig over den første skade og hans efterfølgende tarminfektion.

Det er noget som sidder dybt i mig endnu for han var godt nok vag :( Ikke engang biler kunne tænde ham.

Vores første træning var i søndags, men det blev desværre kun til et lille kvarter p.g.a. at jeg var dårlig. Tirsdag i rideklubben var så vores første træningsdag. Jeg havde valgt ikke at presse ham for hårdt og ikke træne for lang tid. Det er godt nok stadig en ilter Victor. Jeg er glad for at han er fit for fight, men har alligevel valgt at lade nogle professionelle kigge på ham.

Her er et lille videoklip.

Nu tager vi hul på at begynde felttræning og mon ikke jeg er mere konsekvent i år eller......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Shellove Beyou First Victor

Shellove Beyou First Victor
Love agility