lørdag den 12. maj 2012

Trods sygdom mv

Ja denne uge har bestemt ikke været med mig. Den starter egentlig nogenlunde med en mandag :) Mandag aften er den så gal igen med maven og jeg må desværre blive hjemme i de vante omgivelser. Ved desværre godt hvorfor og det er der også kommet en løsning på.

Tirsdag kan jeg så mærke at en forkølelse er på vej. Skynder mig at tage en masse c-vitamin mv. indenbords men nej ingenting hjalp. Det blev desværre ikke kun til en forkølelse men en gang influenza med høj feber.

Jeg er idag lørdag oppegående men puh ha jeg har stadig ondt i mine led. Desværre måtte jeg melde fra til DAF Cup i Silkeborg, som jeg havde glædet mig rigtig meget til. Dette dgi stævne ville jeg bruge til at træne mine forskellige udfordringer og felter inden DKK Viby. Det er ved at være rigtig lang tid siden jeg har deltaget i DKK stævner, men jeg har i år valgt at løbe alle 3 dage og til og med løbe hold (mest for sjov).

Jeg har sat mig nogle ret realistiske mål for de 3 dage, da jeg har behov for lidt succes og glæde.

Jeg har i de 3 dage samtidig valgt at tage Tristan med da han ikke er med ude så meget og det mærkes på ham. Jeg træner lidt for sjov øvelser med ham for at få samarbejdet i top så det er derfor han også kommer med i de 3 dage. Jeg var begyndt at træne agility med ham for hyggens skyld men er hoppet fra. Han virker ikke særlig interesseret, så jeg er lige gået i tænkeboks. Han er super hurtig til at lære forskellige for sjov øvelser så jeg hygger mig med ham på denne måde.

Jeg glæder mig rigtig meget til de 3 dage som slutter af med en omgang fotografering hos Vibeke Reese søndag. Billederne skal bruges til hendes bog som udkommer i Japan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Shellove Beyou First Victor

Shellove Beyou First Victor
Love agility