mandag den 16. april 2012

Stævnestart 2012

Så fik vi taget hul på stævnesæsonen 2012. Det starter i DcH Aalborg, så det var lidt dejligt at være tæt på. Fredag aften tog Karina og jeg over for at sætte stævnetelte op. Så kunne man sove bare lidt længere (får desværre ikke sovet så meget for tiden :(

Jeg har trænet rigtig meget felter, da jeg havde gevaldige problemer sidste sæson og jeg var lidt spændt på at se hvordan de fungerede når det virkelig gjalt. Jeg er så tilfreds. Jeg har et mål om igen at komme med til DcH DM, hvis jeg kan få lidt mere held. Jeg har trænet en del hjemme og i ridehal, men har stadig nogle udfordringer som handler. Tingene skal gå så "forb....." hurtigt for at kunne følge med. Nå men jeg lærer det jo nok.

AG Åben:
Her har vi en enkelt nedrivning.




AG 2.
Ja et super løb med en masse bagkryds. Lidt store buer som vi stadig skal have trænet. En nedrivning på 2. sidste spring som jeg selv er skyld i. Jeg løber alt for stærkt for jeg ville have været på den anden side. Undskyld Victor.



SP Åben:
Det hele starter virkelig ikke i mit tempo. Først går jeg forkert bane, Laila Jensen løber som mig, og så ser Victor en han ikke bryder sig om. Så allerede der har jeg rod i toppen.
Jeg synes der var en ”fornuftig” bane indtil Anders siger: ”hvad er det lige du går der”. Dommeren fløjter af for banegennemgang og jeg finder ud af at jeg har gået fejl bane. Nå Jesper Kjær var god til at jeg kom på ”banen” igen med hukommelsen. Jeg får vist med min overkrop at Victor skal løbe væk fra mig hvilket han ikke skulle og så får jeg slet ikke vist at han skal hente et spring. Victor har lidt svært ved at sagtne farten når han ”jerner” ind i en slalom, men i dette løb var det sku positivt at det lykkedes for ham.


SP 3:
Vi har ikke været for gode til at træne dobbeltspring, hvilket han hiver pinden på. Samtidig skulle man forbi en forhindring. Jeg havde gået banen ved at jeg ville følge med Victor rundt, men sådan løb jeg desværre ikke, så Victor tager selvfølgelig springet da jeg viser at det er det han skal ved at jeg kalder på ham. Vinklen til slalom er ikke vores og det resulterede i en lille sving om, men Victor redder den. Ellers er jeg rigtig godt tilfreds med løbet.



 
Super flot stævneafvikling, hvor det hele bare klappede og vi var tidligt hjemme ved resten af familien.


14. april 2012 DcH Aalborg


Banetid
Tid
Fejl
Placering
Antal hunde
AG 2
50
36,19
5
2
5
AG Åben
 45
35,25
5
5
15
SP 3
DISK




SP Åben
DISK




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Shellove Beyou First Victor

Shellove Beyou First Victor
Love agility