lørdag den 12. maj 2012

DcH Støvring 21. april 2012

Har været lidt sløjt med opdatering, men sådan går det.

Lørdag d. 21. april holdte vi, DcH Støvring, vores første konkurrence gennem længere tid. Den var planlagt i lang tid og forberedelserne havde taget en masse tid. Vi var vist alle spændte på om vi kunne leve op til at holde et så stort stævne.

Det forløb tilfredsstillende og vi var færdige med alt kl. 18:00, vel at mærke al oprydning og retur med forhindringer.

Rent løbsmæssigt tror jeg bare at jeg kan sige, sikke noget rod. Aldrig har jeg præsteret sådan noget. Ikke engang mine felter kunne jeg få perfekte. Jeg havde egentlig tænkt mig at trække mig fra løbene men tænkte det skal simpelt hen prøves. Men nej mit hoved var ikke til det. Beklager min søde Victor at det ikke var en god handler du havde denne dag. Jeg var der ikke 110%.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Shellove Beyou First Victor

Shellove Beyou First Victor
Love agility