lørdag den 12. november 2011

4. dag og stadig røgfri

Jeg har valgt at skrive om mit rygestop på bloggen. Fordi jeg gør det er også at give andre rygere muligheden for at læse om selve stoppet samt har jeg det egentlig godt i kroppen med at få det ud. Jeg har læst meget om rygestop andre steder og selv fået meget ud af det.

Det er bestemt ikke lutter lagkage at forsøge at stoppe med at ryge og det ved de fleste. Syntes i dag lørdag har været lidt træls. Har været noget rastløs og utilpas. Har flere gange haft lyst til at køre til købmanden for bare lige at købe 10 cigaretter, men har ikke gjort det :)

Vejret har været formidabelt og det har været med til at få humøret lidt op. Gik en lang tur i mosen med begge hunde og selvfølgelig havde jeg René med.


Noget svære at tage billeder af de drenge


De bare elsker at gå tur ved Tofte Sø
 Da vi kom hjem fra turen fik de begge en ordentlig børstetur i haven. Det var godt nok tiltrængt. Har ikke lige overskud til en gang vask og "strygning", så det må vente.

I morgen står den så på agilitytræning i DcH Støvring fra morgenstunden, så jeg håber ikke der er for megen frost i jorden. Jeg glæder mig til at se, om der er mere luft, så vi kan træne lidt længere tid. Efter min egen træning skal jeg træne nogle dejlige hunde og hundefører. Det giver rigtig meget, når man får lov at give noget fra sig og især når kursisterne er så lydhøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Shellove Beyou First Victor

Shellove Beyou First Victor
Love agility