torsdag den 10. november 2011

Mit nye liv 09 NOV 11

For godt 3 måneder siden fik jeg et brev fra Sundhedsstyrelsen, hvor jeg i 2007 havde været med i en undersøgelse. De forspurgte om jeg kunne tænke mig at være med i en ny undersøgelse, hvor man skal teste 4 rygestopprogrammer igennem (gab håber da virkelig kun at jeg skal teste en).

Jeg valgte at ligge brevet væk og fandt det så frem igen. Tænkte at jeg måske alligevel skulle prøve, når jeg nu havde lejlighed til at få al den hjælp der var muligt. Samtidig tænkte jeg så sandelig også på mit helbred. Jeg er desværre bærer at min fars sygdom Alfa 1 antitrypsin mangel. Jeg er dog mere disponeret overfor sygdommen, da jeg var ryger. Om den kommer i udbrud vides ikke!

Skal/skal ikke. Er der noget valg eller....

Jeg er altid åben, engang imellem for åben, men denne gang havde jeg valgt at holde det "næsten" for mig selv. 14 dage før mit rygestop d. 09 NOV 11, fortalte jeg René, min chef samt nærmeste omgangskreds om datoen. Der var én som var glad, nemlig min far. Jeg ved at det bliver hårdt, men er motiveret, parat og håber at få så megen opbakning af alle, for dem som har prøvet at stoppe ved det er hårdt. Vi er jo alle forskellige!!!!

Jeg er nu igang med min 2. dag og det er noget hårdere i dag end det var i går, MEN jeg kan og vil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Shellove Beyou First Victor

Shellove Beyou First Victor
Love agility